joi, 22 iulie 2010

High Fidelity

Aseară am văzut la tv High Fidelity. De fapt am avut de ales între Taxi, cel cu Samy Naceri şi High Fidelity. Ambele filme plăcute. Ambele le-am văzut de nenumărate ori şi le ştiu pe de rost. Aseară am avut chef să văd comedia americană. De fapt, cred că criticii ar clasa-o drept comedie/dramă. Eu aş lua-o ca 99.99% comedie. Există o urmă de dramă în film dar să fim realişti. Există drame mult mai mari pe lumea asta decât cele prin care trece personajul principal.

Oricum, distribuţia e placută, filmul uşor şi relaxant. Aşa, ca de vacanţă. Rob, personajul principal îşi tot făcea Top 5 - uri. Ba cu despărţiri dureroase. Ba cu cântece. Ba cu meserii care i-ar plăcea.
Mai am puţin până la vacanţă. Hai să fac şi eu un Top 5 cu filme pe care le-aş lua cu mine.
           1. Mr. & Mrs. Smith 
           2. You've Got Mail 
           3. The Replacements
           4. High Fidelity
           5. Serving Sara

De fapt nu e un Top 5 ci mai mult o listă cu filme presupunând că:
           1. Plecăm undeva în vacanţă şi
           2. Aş avea chef de un film şi
           3. Aş avea timp pentru un film şi
           4. Ana nu se uită ea la DVD-ul portabil care-l luăm cu noi.
           5. Slabe şanse să văd vreunul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu