miercuri, 7 iulie 2010

Dirty Sexy Money

În ultima vreme nu prea m-am mai uitat la filme. Nu prea am mai avut timp. Parcă nici chef. Nici răbdare. Până acum câţiva ani mă uitam până la sfârşitul filmelor chiar dacă nu-mi plăceau. Dacă îl urmăream de la început, atunci voiam să ştiu cum se termină. Acum? N-am niciun regret dacă schimb canalul sau pur şi simplu închid televizorul şi mă culc.
Poate că nu mă credeţi dar filme precum Matrix (2 şi 3), seriile Piraţilor din Caraibe, Lord of the Rings, Harry Potter sau relativ recentul Avatar, nu le-am văzut. Nu pentru că nu am avut ocazia. Cu excepţia ultimului cred că celelalte au fost date până şi la TV. Pur şi simplu nu am simţit nevoia.
Serialele? Sunt cam în aceeaşi situaţie. Avantajul lor este că episoadele sunt mai scurte. Şi nu-i bai dacă pierzi vreunul. Recuperezi pe parcurs. Asta în eventualitatea în care episoadele au vreo legătură între ele.
Au trecut vremurile când deabia aşteptam ziua sau ora la care începea Dallas-ul. Sau Twin Peaks. Sau Dosarele X. Chiar! Cred că doar un episod am ratat din el. Dar şi pe ăla i-am pus pe prieteni să mi-l povestească.
Dar Sclava Isaura? Vi-l mai amintiţi? Oare de ce mă uitam? Pentru că toată familia se uita? Pentru că aveam doar un singur televizor? Cred că nici televiziune prin cablu nu aveam pe vremea aceea deci nu puteam alege altceva.
He! He! Vă amintiţi de Zack din Salvaţi de Clopoţel? De aventurile lui Sam din Capcana Timpului? De Dr. Ross, bărbatul fatal din E.R.? De echipa de medici din M*A*S*H? De nebuna de Ally McBeal? De grupurile de prieteni din Taxi, The Naked Truth, Seinfeld sau ... Friends? Ce vremuri!
Acum mă mai delectez cu câte un episod din Neveste Disperate, Dr. House sau Anatomia lui Grey. Mă bucur când văd câte un episod dar nu pot spune că le vânez săptămână după săptămână, sezon după sezon.
Duminică seara trecând de pe un program pe altul văd ca era un film pe Kanal D. Am realizat mai târziu că era de fapt un serial. Cred că începuse doar de câteva secunde. E ciudat cum doar câteva cuvinte dintr-un monolog, nişte vorbe prinse din zbor, o anumită tonalitate te acaparează şi nu mai apeşi butonul telecomenzii. Americanii ăştia ştiu ce fac. Dirty Sexy Money este numele serialului. Episodul pilot a fost unul fin şi relaxant, cu umor şi situaţii întortocheate. Şi distribuţia este una reuşită. Mi-a făcut plăcere să-i văd pe Donald Sutherland sau William Baldwin jucând aici. Cred că va fi un serial interesant de urmărit şi în continuare. 

6 comentarii:

  1. Ba, daca si p-asta o sa-l urmaresti ca pe alelante... :))

    Pe mine m-a marcat Matrixul. Si am urmarit cu placere si urmatoarele "episoade". Iar unele replici mi s-au intiparit in bila, precum:

    "Mr. Anderson!... You have a problem with autority [si spalatorul de geamuri, pe dinafara, scââârț! cu teul.. :))]"

    Sau...

    "You're wrong, lieutenant, your men are already dead!"

    Faza aia cu geamul ma izbea ori de cate ori ne chema personajul ala, boitoru', la sedinta. "Da, ati facut excelent totul, NUMAI CA..." Si da-i si fute-ne. Intre a-l da cu capul de pereti si a ma busi rasul, preferam sa nu ma obosesc. Ma gandeam de fiecare data ca lipseste din cadru Nea' Banica, coborand pe afara, pe platforma...

    Sa ma explic: Boitoru' e abrantul ala de care mai povestesc in e-mailuri, aka "ala micu' cu capu' rotund", care ne manca ficatii si pe care era un coleg sa-l arunce pe geam de la 4 (asta sper ca spune tot despre cum mergea "relatia" noastra ;). Iar Nea Banica era tatal a doi baieti de la testeri. Super de treaba, cam 60+ de ani (nu mi-a venit sa cred cand am auzit), mergea sa alerge la (SI CASTIGA!!!) maratoane prin tara si strainatate. Avea zeci de diplome si cupe, era incredibil. Si avea grija sa mearga treaba la Ubisoft, sa se deschida usile, sa nu ne cada in cap dulapurile etc. etc...

    Dar am divagat. Vezi cu Matrixul, ca ai ramas in aer, inteleg ca n-ai aflat ca nici Zionul nu era tocami o realitate... Exista de ceva vreme si o versiune full-HD.

    Cumperi? ;;)

    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. He, He Mircica...

    Nu cumpar. Pentru ca nu ma tenteaza sa le vad. Si nici daca mi le faci cadou ;) nu stiu cand m-as uita la ele.

    Zion what ? :))
    Stiu. Stiu ca esti fan Matrix. Tin minte ca prin 2001 (cand Carlos i-a inghitit manusa Costinelei) ne uitam la Matrix 1 iar tu povesteai cum au realizat baietii anumite efecte.

    News flash! S-ar putea sa ma uit totusi si la Dirty Sexy Money. Ca si la celelealte seriale. Uite, de exemplu aseara am vazut 2 episoade din Dr. House. E drept din primul am pierdut primele 10-15 minute. Dar si astia de la TVR il dau cand de la 10 si ceva, cand de la 11... Cine sa-i mai inteleaga?

    Si in final... Nu ma intelege gresit... Sunt absolut magulit ca mai e cineva care imi citeste blogul. Si mai si comenteaza. Ce pot sa-mi doresc mai mult? Mersi!
    Dar frate, la cat ai scris la comentariile de ieri puteai sa scrii in loc pe blogul tau despre cum a fost la concertul lui JMJ. Sau macar sa incepi sa scrii la el.
    (*)

    RăspundețiȘtergere
  3. Baaaaaaa si io am vazut Dr. Hauze aseara, primul episod intreg, plus sfarsitul celui de-al doilea, ca n-am stiut ca sunt doua episoade si m-am dus sa-i citesc Iuliei continuarea de la "Bob de Grau" de Vladimir Colin (da, am trecut la Basme seriose... :))

    Deci, io iti zic ca a inceput cu Houze intr-un bar, ii dansa una lasciv in poala si nu isi amintea cum a ajuns acolo, s-a gandit ca s-a lovit la cap, ii curgea si sange, a pus-o pe aia sa-i faca teste... Pana la urma a avut un flash-back: o mamica isi aduna bebelacul de pe jos, oameni stransi, unii raniti, si si-a dat seama ca cineva va muri. A speriat-o pe stripteuza, s-a ridicat, a iesit afara, era cam ametit, si afara... accidentul. in intersectie - autobuzul rasturnat, fum, pompieri, slavari, politie... Cam asa a inceput totul, parca era un S.F. si nu serialul pe care il urmaresc si eu sporadic, cand se nimereste sa schimb canalul si dau de el pe AXN sau TVR. :)

    Acum zi tu ce s-a intamplat cu Amber, ca din finalul ala eu am inteles ca a murit. De ce?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ti s-a indeplinit si dorinta, cand am vazut mailul, am stiut ca o sa vrei JMJ. Nici n-am mai intrat aici, sa vad ce ai comentat. M-am apucat direct sa scriu ca nu-mi mai amintesc asa de bine... Si din ce nu-mi mai aminteam, na belea ca pana la urma, a iesit de o pagina si ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe scurt (pentru ca deabia astept sa vad ce-ai scris despre JMJ)
    Amber a murit pentru ca:
    - lua pastile pentru a-si trata gripa
    - accidentul de autobuz i-a distrus rinichii
    - nu stiu ce substanta din medicamente nu mai era filtrata de rinichi si daduse in supradozare.
    - chiar daca incercau sa-i faca dializa tot nu-i puteau scoate substanta respectiva din sistem pentru ca deja se combinase cu nu stiu ce proteine din celule
    Nu stiu frate ca nu-s doctor. Dar cam asta am inteles eu. Oricum... No way out.

    RăspundețiȘtergere