duminică, 25 iulie 2010

Duminica XXX

Înainte de prânz am scos-o pe Ana cu bicicletele prin oraş. Ne întorceam acasă. Pe stradă trece o maşină. Număr DB-69-XXX. Hmm. Am mai văzut-o şi cu alte ocazii. Prin Iedera şi Valea Lungă. Mergând tot pe bicicletă.
Ne ducem la ai mei să mâncăm de prânz. Ana rămane să doarmă acolo iar eu cu Meli ne întoarcem acasă. Meli se suie in pat.
XXX ? Nu. Nu întrebaţi. Ştiu, probabil titlul postării v-a dus cu gândul la asta. Dar nu. Iau bicicleta şi plec. La intrarea în Valea Lungă mă depăşeşte o maşină. BT-68-XXX. Ha! Ăsta n-a mai apucat să-şi pună 69 la număr? I-o fi luat-o altul înainte.
La întoarcere, prin Iedera, mă depăşeşte alta maşină. PH-68-XXX. Băi! Nu-i posibil! Şi ţie ţi-a luat-o altul înainte?
Ajung acasă. Îmi fac duşul şi mă sui în pat lângă Meli. Dormea încă.
XXX ? Băi obsedaţilor, v-am mai spus, Nu! Nu mai întrebaţi!
Am ajuns probabil la vârsta la care să ţii în braţe pe cineva drag valorează mai mult decât un XXX. Îmbătrânesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu