luni, 9 august 2010

Prieteni

Lista cu cei prezenţi:
        Raluca, Adi, Ioana Maria,
        Anca, Dan, Ana (mică), Mara,
        Florentina, Edi, Ana (mijlocie), Alex,
        Iulia, Leo, Vlad, Andrei,
        Gabi, Danina, Alex,
        Răzvan, Nicoleta,
        Meli, Ana (mare) şi eu.

Am reuşit să ne întâlnim. Nu am inaugurat grătarul mult pomenit pentru că mama, mamaie, babi şi tata au ţinut neapărat să se ocupe de catering. OK! Vă foarte Mulţumim!

Ieri ne-am strâns 23:
         14 adulţi
         9 copii
         8 foşti colegi
         100% prieteni

Nu o să dau alte detalii. Dacă vreţi să aflaţi cum a fost nu aveţi decât să veniţi data viitoare. Nu am stabilit absolut nimic deocamdată dar promit că şi atunci vom încerca să ne încadrăm în aceelaşi atmosferă.

Rămâne să mulţumesc din suflet celor care au reuşit să vină. Iar celor care nu au putut, din varii motive, vreau doar să le transmit că m-am gândit şi la ei şi că le-am simţit lipsa. Vorba cântecului ... “Wish you were here” ...

Să dea Domnul să fim sănătoşi iar data viitoare să fim 200% dacă s-ar putea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu