miercuri, 11 august 2010

Eu cu cine semăn?

De ceva vreme vreau să scriu despre asta dar am tot amânat. De când am slăbit, diverse rude, prieteni, cunoştinte, etc. fac remarci de genul:

“Vai ce semeni cu Viorel!”. Viorel – unchiul meu. Fratele mamei.
“Vai ce semeni cu Valentin!”. Vale – băiatul lui Viorel.
“Vai ce semeni cu Costin!”. Costin – tot văr primar, dar din partea tatălui.
“Vai ce semeni cu frate-miu!”. Fratele – nici pe departe rudă cu mine.
“Vai ce semeni cu ...”

Fraţilor, am şi eu o întrebare. Eu chiar nu mai semăn cu mine?

5 comentarii:

  1. Ba, tu nu esti sanatos!!! Cum sa semeni cu tine, la 76kg?! Pai cand te-am cunoscut eu, bateai suta. Si a trecut ceva vreme de atunci. De-asta, probabil nici rudele nu isi mai amintesc de Ditescu' ala micu'. Ieri imi aratasi pozele de la intrunire si nu te gaseam. Stii, ca te-am si intrebat daca tu esti ala in tricou rosu... Ca era unu' in marginea pozei cu un tricou aruncat pe el, ziceai ca s-a imbracat cu cortu'. La prima vedere am crezut ca e gradinaru, ca intrase si el in poza...

    :))

    Ti-am zis frate, tu n-ai avut 76kg nici la nastere! Cum dracu' sa te recunoasca lumea?! Invatam chipurile prietenilor, formele lor si aplicam aceste tipare pe persoanele din fata noastra atunci cand incercam sa le recunoastem. Cu o marja de eroare obtinem un rezultat. "Pattern Recognition" se cheama asta in termeni de specialitate pentru aia care a terminat o facultate de profil. ;)

    In cazul tau, eroarea e prea mare cand se face comparatia cu tiparul cunoscut al lui Razvan. Si e mai mica atunci cand esti comparat cu tiparele corespunzatoare lui Valentin, Costin, frate-miu etc. Trebuie deci sa te obisnuiesti ca de acum incolo sa te strige lumea "ba Vale / ba Costine / ba frate-miu". Si vezi ca s-ar putea sa ai si datorii, sa fi imprumutat bani de la terti care sa te oprasca pe strada sa te intrebe de sanatate...

    :D

    Io zic ca mai bine te faci la loc cum erai, mai ales ca de acum o sa imi fie rusine sa ies cu tine pe strada. La 79,9Kg o sa fiu io ala grasu'!

    Si mai am si ochelari...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am compilat si imi place ce-ai scris. Nu da nici o eroare. Dar, eventual, scrie fraze mai scurte. Ca am bufferul mic.
    :))
    Ce-mi place frate cand vorbesti in termeni tehnici. Mai spune, mai spune...
    :))
    Da. Ai ochelari. Si chelie. Ai uitat de ea? Sau ti-ai facut implant sa nu te mai recunosc nici eu? Oi avea parul ca negrii aia in anii '70 si nu stiu.
    :)
    Dar tu gras? Neah... Neah... Neah...
    Adevarul e ca la mare anul trecut in iunie ziceai "Ia uite ce gras sunt. Am ajuns la 81 kile" Tin minte ca atunci eu aveam 122 kile. Si ajunsesem acolo de la cele 145 din martie. Ma uitam la tine zi-mi ziceam "E clar, 80 kile nu o sa am niciodata. Dar macar la 90-95 poate totusi o sa ajung."
    Uite ca am ajuns :)
    (*)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, acuma cand mai mergem la mare, pot sa-ti imprumut slipu meu!
    :* (69)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vrei tu mai bine la nudisti ? :))
    Frate, scrie semnul de Yin si Yang cum trebuie (%) ca peste ani poate fi'mea o sa citeasca blogul si cine stie ce o sa creada...
    Restul, sa creada ce vor :)

    RăspundețiȘtergere
  5. deci (am inceput cu deci!!!) NU semeni cu tine :D
    si imi place ce scrie DMG ;)

    RăspundețiȘtergere