miercuri, 1 decembrie 2010

D’ale Anei (noiembrie 2010)

2 Noiembrie. Anuţei i-au căzut doi incisivi.
  - Tati, să-mi faci poze şi să le pui pe Facebook să mă vadă Dana.
  - Lasă-mă fată ... Dana să te vadă când o veni la Moreni.
(Adevărul e că am cam căutat-o. Când i-a căzut primul dinte cine i-a pus poza pe Facebook? Eu. Dar măcar acum ştie cam cum vine treaba cu Facebook-ul)


  - Tata, tu eşti mai mare ca mama?
  - Nu pui. Mama e cu câteva luni mai mare decât mine.
  Întorcându-se spre Meli:
  - Mama, înseamnă că tu mori prima, apoi tata şi apoi eu, peste 2500 de ani.


  - Tata mă duci şi pe mine mâine la piscină? (la Ploieşti, la rafinăria Vega)
  - Nu ştiu fată. Să văd dacă reuşesc să termin lucrul până la trei ...
  - Păi te trezeşti şi tu la cinci
  - ...
n.r.: Nu m-am trezit la cinci. M-am trezit la cinci jumate.


Ana e leşinată după Paris. Leşinată după Franţa. Leşinată dupa tot ce aude că e franţuzesc. A ajuns să mănânce orice dacă îi zicem că aşa e pe acolo. În fine, asta-i altă poveste...
Oricum, fata e hotărată să facă facultatea în Franţa. Într-o seară a început să plângă. Din senin.
  - De ce plângi pui? a întrebat-o Meli
  - ...
  - Hai pui, spune ...
  - Eu nu vreau să merg la facultate singură. Eu vreau să dorm cu tine, mama.
  - Stai liniştită pui, merge mama cu tine ...
  - ... dar cum? Că nu încapi în bagaje ...


  - Tata, pot să merg cu tine la Bucureşti când îţi dă premiul doi? (la SNFT)
  - Da pui. Sigur. Dar de ce vrei tu să mergi?
  - Ca să-mi curgă şi mie o lacrimă, aşa cum ţi-a curs ţie când am luat eu premiul doi
  - ... :)
n.r.: Nu a mai mers. A rămas acasă. Nu pot concura cu "Barbie în basmul modei pariziene" care era pe Minimax la aceeaşi oră  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu