luni, 6 decembrie 2010

Chuck Norris

Am citit azi că Chuck Norris, la cei 70 de ani ai lui, a ajuns ranger texan. Şi cică-i pe bune. N-am verificat. Mi-am adus aminte că printre primele filme văzute la video pe vremea lui Ceaşcă a fost Missing In Action. Unu. Şi doi. Şi... trei. În fine. Mi-am adus aminte că circulau o gramadă de poante. Unele mi le mai aminteam. Altele nu. Aşa că, după o scurtă căutare pe net, iată câteva lucruri bine de ştiut despre Chuck Norris:


Chuck Norris nu are cap. Acela este doar al treilea său pumn.

Chuck Norris poate să înjunghie 10 persoane cu o singură grenadă.

Chuck Norris mănâncă supa cu beţe chinezeşti.

Chuck Norris este singurul om care a învins un perete la tenis.

Numară până la 10. Atat îi ia lui Chuck Norris să te omoare de 47 de ori.

Chuck Norris nu ascultă muzică. Muzica îl ascultă pe el.

Chuck Norris nu scrie cărţi. Cuvintele se aranjează singure de frica lui.

Chuck Norris nu are umbră. Nimeni nu-l urmăreşte pe Chuck Norris.

Chuck Norris nu are rău de înălţime. Înălţimea are rău de Chuck Norris.

Toti copiii au pijamale cu Superman. Superman are pijama cu Chuck Norris.

Chuck Norris nu poartă ceas. El decide cât e ceasul.

Chuck Norris a numărat până la infinit. De două ori.

Nu există lesbiene. Ci doar femei care nu l-au cunoscut pe Chuck Norris.

Chuck Norris a cerut odată un Big Mac într-un Burger King. Şi l-a primit.

Chuck Norris a înecat odată un peşte.

Tensiunea lui Chuck Norris se măsoară pe scara Richter.

Chuck Norris joacă ruleta rusească cu pistolul plin. Şi câştigă mereu.

Chuck Norris nu poate înota. Apa îngheaţă când îl vede.

De ce doarme Chuck Norris cu lumina aprinsă? Nu pentru că îi este frică de întuneric, ci pentru că întunericului îi este frică de Chuck Norris.

Teoria Evoluţiei nu există. Există doar o listă cu animale cărora Chuck Norris le-a permis să trăiască.

Nimic nu scapă gravitaţiei create de o gaură negră. Mai puţin Chuck Norris. El mănâncă găuri negre. Şi, au gust de pui.

Rădăcină pătrată din Chuck Norris egal durere. Nu încercaţi să-l ridicaţi pe Chuck Norris la pătrat, pentru că rezultatul este moartea.

Cine râde la urmă râde mai bine. Cine râde de Chuck Norris moare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu