vineri, 24 decembrie 2010

CUBE Ltd Team 2010

M-a pus naiba să-i promit lui Gabi în septembrie că mergem la Predeal să ne uităm cum se dă startul la o competiţie de mountain-bike. Cât fetele s-au dus cu copii şi s-au dat o tură cu telescaunul noi doi ne-am învârtit printre concurenţii care se pregăteau.

Ce de mountain-bike-uri, ce de mărci, ce de modele, ce de culori...

A doua zi începeam deja să mă informez mai serios. Dacă vrem să participăm şi noi la o astfel de competiţie trebuie neapărat să avem o bicicletă pe care să ne putem baza. Ce aveam noi în backyard n-ar rezista.

Bun. Relativ repede am redus lista la două mărci: CUBE şi Trek. Asta din punct de vedere al designului şi a imaginii pe care şi-o creează. Acum, sincer, cam asta cred că facem cu toţii când facem o alegere. Ne uităm la cum arată.

Apoi, în timp, a rămas CUBE, ca primă opţiune. Prefer ceva nemţesc. Trek-ul american a rămas doar ca variantă de "avarie".

Apucă-te şi ia-le model cu model. Compară echipările. Ia totuşi în calcul şi modele similare de la alte mărci. Fă-ţi calcule câţi bani crezi că strângi. Apărut între timp şi variantele 2011. Ia-le şi pe alea în calcul. Scăzut preţurile la modelele 2010. Nu aş putea atunci, de cam aceiaşi bani, să fac un upgrade? Dar oare aia îmi trebuie? Dar aia? Nu ar fi mai bine să iau aia la început şi dacă pe parcurs nu sunt mulţumit fac un upgrade? Şi tot aşa...

Să nu o mai lungim. După foarte multe calcule, azi mi-am luat CUBE Ltd Team. Model 2010. De la EmmedueSport din Ploieşti. Cu ce aveam strâns, cu ce am mai pus deoparte în astea trei luni, cu ce am mai primit de Moş Niculae şi de Moş Crăciun, cu două rachete de tenis vândute... I-am strâns! Se pare că Moş Crăciun a venit cu o zi mai devreme la mine. Asta dacă e vorba de obiecte. Despre alte dorinţe şi împliniri sufleteşti, vă spun mâine. Mâine e Crăciunul.

3 comentarii:

  1. Cadru: Alu Superlite AMF 7005 Double Butted, RFR-Geometry
    Furca: Rock Shox Recon SL AIR 100mm, Motion Control, PopLoc
    Headset: FSA No.10 semi-Integrated
    Pipa: Ritchey Pro 4-Axis
    Ghidon: Ritchey Pro
    Grips : CUBE Double Duometer
    Schimbator pinioane: Shimano Deore XT RD-M772 Shadow
    Schimbator foi: Shimano SLX FD-M660, Top Swing, 34.9mm
    Manete schimbatoare: Shimano Deore SL-M590 Rapidfire-Plus, 9-speed
    Frane: Formula RX Disc hidraulice (180/160mm)
    Angrenaj: Shimano Deore FC-M532 2-Piece 44x32x22, 175mm, Integrated BB
    Pinioane: Shimano CS-HG50 11-32, 9-speed
    Lant: Shimano CN-HG53 108 links
    Jante: RFR ZX24
    Butuc fata: Shimano Disc HB-M525
    Butic spate: Shimano Disc FH-M525
    Spite: DT Swiss Champion 2.0 black
    Cauciuc fata : Schwalbe Nobby Nic Performance 2.25
    Cauciuc spate: Schwalbe Racing Ralph Performance 2.25
    Camere: Impac AV14
    Talonete: Schwalbe 25-559
    Pedale: Fasten Alu
    Sa: Selle Italia Q-Blk
    Tija sa: Ritchey Comp

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate kg si cat a costat? N-ai dat si o bucata de curte ca sa o cumperi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Are 12.50 kg. Cantarita personal. Pe site-uri gasesti 10.80 Kg. Dar a mea are cadru de 20". Probabil au cantarit si ei cadrul cel mai mic.

    Pretul? Mi-e rusine sa-l spun. Cauta pe net. Dar mai bine nu. Ca o sa gasesti 4250 RON. Atata costa. Dar eu am asteptat reducerile. Am luat-o cu 20% mai putin. Si asa, o caruta de bani. Do the math.

    RăspundețiȘtergere