joi, 23 decembrie 2010

Primiţi cu colindul?

Primiţi cu colindul? Primiţi cu colindul?

Am fost cu Ana la colindat. De fiecare dată când merg cu colindul îmi aduc aminte de trei lucruri. De fapt doar când aud cuvântul “colind” îmi aduc aminte de ele:

• Pâinea caldă care ne-o dădeau la vechea brutărie după ce-i colindam

• Ceaiul fierbinte cu “porcuşori” (bucăţi mici de covrigi lăsate la înmuiat) de după colind

• Şi un dialog ceva mai recent. Dacă ceva de acum 20 de ani se poate numi "mai recent". E de pe vremea liceului. Am colindat odată, cu toată clasa, ţoti profesorii. La Chişu' am stat mai mult. Chişu’ (Dl. Chişulescu) era dirigintele nostru şi profesor de fizică. Câtă fizică am mâncat noi în liceu... Până şi la dirigenţie şi PTAP tot fizică făceam. În fine.

La un moment dat Chişu’ zice:
  - Bianca, care e al doilea principiu al mecanicii?

Bianca, fata lui, nu cred că avea mai mult de cinci-şase ani pe atunci, zice:
  - Forţa egal masa ori acceleraţia

  - Bun! Scoate masa de aici.

Bianca se uită la el, se uită la masa din sufragerie, se uită iar la el şi zice:
  - Nu pot. E prea mare!

Primiţi cu colindul? Primiţi cu colindul?

Un comentariu: