luni, 1 noiembrie 2010

D’ale Anei (octombrie 2010)

Ana a văzut la tv reclama cu colecţia de minerale. De la DeAgostini. Am zis să i le luăm.
Într-o zi era răcită şi o lăsasem acasă cu mama lui Meli. Mă sună la fabrică şi-mi zice:
  - Tata, tata, am văzut reclama. Săptămâna asta apare alt “diamant”.
  - Şi ce piatră e pui?
  - Şantion.
  - Şantion? Vrei să spui eşantion? Eşantion de pirită cumva?
  - Nu, nu... Au zis la televizor... Se numeşte şantion.


O săptămână mai târziu:
  - Tati, îmi iei şi mie următoarea piatră?
  - Ce piatră urmează pui?
  - A cincea.


Într-o seară Meli era la baie. În cadă. Ana era în dormitor uitându-se la desene. Eu eram în birou. La calculator. Meli mă tot chema...
Să mă roage să dau centrala mai tare. Să-mi spună cu ce cremă să o dau pe Ana. Să-mi spună cu ce pijama să o îmbrac pe Ana. Să mă roage să o spăl pe spate. Văzandu-mă trecând iar şi iar spre baie, Ana mă întreabă:
  - Tati, dar pe tine nu te enervează mama că te cheamă de atâtea ori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu