marți, 16 noiembrie 2010

Am luat locul doooi!

Am luat locul doooi! Am luat locul doooi! Am luat locul doooi!

Aşa striga în urmă cu zece zile Anuţa după ce a coborât de pe podium. Câştigase locul doi la Campionatul Naţional de Karate. Stilul Shito Ryu. La kata. Ţinea diploma în mâini şi medalia îi strălucea la gât. Era bucuroasă. Bucuria unui copil de şase ani. O bucurie autentică. O bucurie pură. E o imagine ce îmi va rămâne întotdeauna întipărită în memorie.

Ei bine ... azi mi-a venit mie rândul...

Am luat locul doooi! Am luat locul doooi! Am luat locul doooi!

S-au anunţat rezultatele la SNFT. Ediţia a 12-a. Una din fotografiile mele, cea cu ciobanul cărând o oaie pe umăr a luat locul doi la categoria “Prin lume”.

Probabil voi rămâne întotdeauna un copil pentru că nu mă pot abţine ...

Am luat locul doooi! Am luat locul doooi! Am luat locul doooi!


4 comentarii:

  1. :))
    Am luat locul doooi, am luat locul doooi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=us3dQ0nnlHY
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI RAZVAN! Sa ai grija in continuare de acel copil din tine... Sa-l lasi sa viseze, sa-l lasi sa aibe credintza si sperantza! EXISTAM atata timp cat el traieste in noi! Pentru mine, ai luat locul INATAAAIIII! Cu drag, Leo

    RăspundețiȘtergere