duminică, 31 octombrie 2010

Mişcare

Săptămâna asta am făcut mişcare mai mult în faţa televizorului. Pe medicinală. A fost Turneul Campioanelor la tenis. Pe Eurosport. Meciuri drăguţe. Vreo două chiar de revăzut. Dar punctul culminant cred că a fost retragerea Elenei Dementieva. Şi aici trebuie să fac o rectificare. Cu ceva vreme în urmă am scris într-o altă postare că sunt două jucătoare al căror joc îmi place: Kim Clijsters şi Flavia Pennetta. De fapt sunt/erau trei. Elena era cea de-a treia. Însă în acel moment Kim şi Flavia jucau un meci direct.

Că veni vorba despre Eurosport. Aseară am asistat la naşterea unui nou joc. Power Snooker având la bază tot snookerul însă cu ceva modificari menite a creşte spectaculozitatea. Până şi scandatul în tribune e permis. Parcă urmăream un meci de Premier League. Lipsea doar “You’ll Never Walk Alone”. Câştigător: Ronnie O’Sullivan. Dragul de el. Sunt fanul lui dar recunosc că regulile Power Snookerului sunt croite perfect pentru el. Propun un nou nume pentru acest joc: Ronnie’ Snooker.

Şi dacă tot e vorba de mişcare. Ne-am mişcat şi noi fundul azi până la Carrefour. Ce am luat? Nimicuri. Am fost mai mult să ne clătim ochii. Am luat totuşi apă şi suc. Plus un stilou şi un DVD pentru Ana. Stilou pentru că cel de la grădiniţă a dispărut. Iar DVD: Mulan. L-am văzut aseară pe Prima. Anei i-a plăcut. Adevărul e că şi mie mi-a plăcut. Ce am mai văzut prin Carrefour? Am văzut că a apărut Blend A Med-ul 3D White Pearl. În sfârşit! Frate îi fac reclamă de mai bine de un an. Mă tot uitam să văd dacă/când/unde apare. Chiar îmi venea să scriu Cosmopolitanului: “Dacă tot recomandaţi, ia spuneţi şi pe unde se găseşte”.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu