sâmbătă, 27 noiembrie 2010

8 Mile

Aseară după ce ce Nole l-a bătut pe Roddick la Turneul Campionilor (arătând încă o dată că e jucătorul cu cel mai bun joc defensiv din circuit) am început să schimb canalele. Pe TVR tocmai începea 8 Mile.

“Hai să mă uit acum”. Sunt vreo 7-8 ani de când discutând cu Vale ce a mai făcut prin DC mi-a zis că fusese la cinema şi-l văzuse. Auzisem şi eu de el pentru că tocmai luase Oscarul. Pentru muzică. Oricum, de atunci şi până acum tot nu am apucat să-l văd. Dar cum ziceam... “Hai să mă uit acum. Iar dacă o fi să adorm la el, asta e ...”

N-am adormit. M-am uitat la el până s-a terminat. La unu noaptea. Film bun. Hai să o pun aşa: Mircică zicea zilele trecute “Bă, tu ai prea mult timp liber”. Poate că aşa e. Sau poate că nu. Nu intru în polemică acum. Ideea e alta. Chiar dacă nu ai timp liber ar trebui să-ţi faci pentru a vedea 8 Mile. Măcar o dată. Eu unul nu regret că am pierdut două ore de somn pentru asta.

Ce e cu aceste 8 mile? Ei bine cele 8 mile sunt de fapt un segment de autostradă ce desparte fizic dar şi psihologic Detroitul de suburbiile din nord. Suburbii în care Eminem a crescut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu