duminică, 17 martie 2013

560

Prima săptămână din acest an a însemnat și săptămâna în care am făcut cei mai mulți kilometri. De când m-am urcat eu în șa. Şaua bicicletei. Și-mi ziceam eu atunci că cei 424 km cu greu îi voi putea îmbunătății. Mă bazam și pe faptul că aproape toată săptămâna respectivă fusesem mai liber și mi-am permis să stau mai mult timp pe bicicletă. 
Asta până săptămâna asta. Nu. Săptămâna asta nu am avut mai mult timp liber. De fapt săptămâna asta a fost una dintre cele mai aglomerate săptămâni pe care le-am avut. Dar seara, cum ajungeam acasă, mă urcam pe bici. Doar-doar îmi voi deturna gândurile de la problemele de serviciu. Şi uite aşa ... probleme multe, pedalat mult. Așa că ieri seară am aflat cu plăcere că recordul de 424 km fusese deja depășit. 
Ia să-l ducem cât mai departe! Azi, după prânz, sus pe bicicletă! Un The Replacements și un Milano - San Remo mai târziu aveam 125 km făcuți pe medicinală. New personal best per day. Și bineînțeles nou record săptămânal. 560 km. Frumos. Frumos mod de a sărbători. Ce? Păi acum exact patru ani am luat probabil una dintre cele mai bune decizii din viața mea. Aceea de a slăbi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu