luni, 16 iulie 2012

Someday...

Tocmai am aflat că peste două săptămâni nu am cum să merg pe Transfăgărăşan la întâlnirea anuală a forumiştilor ciclism.ro. Asta e. Poate ajung a doua zi. Vedem. Oricum Transfăgărăşanul, Transalpina şi Rucăr-Bran sunt trei locuri în care, pe care, vreau neapărat să ajung. Cu bicicleta. Anul acesta. 
Aşa cum de altfel vreau ca în următorii patru-cinci ani să ajung, tot cu bicicleta, în câteva locuri, nu ştiu care ar fi termenul cel mai corect - mitice, iconice, legendare - pentru ciclism. Ce plăcere mai mare poate să aibă un fan decît să-şi scuipe plămânii pe aceleaşi şosele pe care au asudat legende ale ciclismului în Marile Tururi sau clasicele de o zi... 
So... nu că m-ar întreba cineva, dar, here's my list:

Mont Ventoux
Col du Galibier
Alpe d'Huez
Col de la Croix de Fer
Col de la Madeleine
Col du Tourmalet
Luz-Ardiden
L'Angliru
Monte Zoncolan
La Cipressa
Cauberg
Keutenberg
Cote de la Redoute
Mur de Huy  

Pădurea Arenberg

Luaţi aminte că lista e probabil incompletă. De fapt, sigur e incompletă. Aş putea dubla-o dintr-o răsuflare. Mai sunt o grămadă de alte locuri mitice prin care trebuie să trec, să le cuceresc, însă cele enumerate mai sus sunt cele care au prioritate maximă pe agenda mea. Agenda unui simplu fan.

Un comentariu:

  1. Se pare că nici pe 29.Iulie nu am cum să ajung pe Transfăgărăşan. Asta e. Vedem. Rămâne cum am stabilit. Someday...

    RăspundețiȘtergere