duminică, 29 iulie 2012

Politics sucks

Politics sucks. O etichetă pentru unele postari de pe al meu blog. Cât mai puţine. Şi din ce în ce mai rare. Sper. Urăsc politica şi ultimele două luni nu au făcut decât să-mi reconfirme acest lucru. Am prieteni care cel puţin de când a început balamucul cu suspendarea au zis că nu se mai uită la televizor. Păi nu-i mai bine de ei? Pe bune! Dacă cineva ar inventa un sistem de conducere a unei ţări, în care să nu fie nevoie de politică, păi omul ăla ar trebui să primească de acum înainte în fiecare an Premiul Nobel pentru pace. Şi pentru economie. Şi, de ce nu, ca bonus, şi pe cele de fizică şi chimie. Poate şi pe cel de literatură. SF.
Nu. Nu ne mai facem bine. Pe principiul "eu te-am făcut, eu te omor" am fost azi la vot. Punct. Şi o luăm de la capăt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu