sâmbătă, 26 iunie 2010

V-am zis eu?

Aseară am aflat decizia Curţii Constituţionale de a bloca tăierea pensiilor. Cu un aer condescendent aş putea spune: V-am zis eu?
Dar nu. Nu am să o fac. Orice om cu un dram de bun simţ ar fi spus că decizia guvernului de a tăia pensiile este neconstituţională şi prin urmare ilegală. Ce mi s-a mai confirmat aseară? Mi s-a confirmat că, aşa cum spuneam şi în postarea despre tăieri, există unii pensionari mai pensionari decât alţii. Aceeaşi Curte Constituţională a hotărât recalcularea tuturor pensiilor speciale. Bun! Bravo! Cu o excepţie: pensiile magistraţilor.
Nu mai comentez nimic. Spun doar ceea ce spun de câţiva ani: Nu ne mai facem bine.
O întrebare va rămâne: Dacă nu facem rost de bani de la pensionari, atunci ce taxă mărim?
Pariez că TVA-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu