miercuri, 16 iunie 2010

8.000

Ieri s-a împlinit un an de când am început să contorizez kilometrii pe care îi fac cu bicicleta. Şi tot ieri am trecut de borna cu numărul 8.000.
Stăteam şi mă gândeam pe unde aş fi putut ajunge mergând pe bicicletă în acest an. Aş fi putut ajunge în orice oraş din Europa aş fi dorit. Şi m-aş mai fi şi întors. Iar dacă ar exista şosele imaginare, pe linie dreaptă, aş fi putut ajunge până în Africa de Sud sau Extremul Orient. Ce-i drept, Capul Bunei Speranţe sau Japonia sunt puţin mai departe, dar încă o lună de pedalat în acelaşi ritm m-ar duce şi până acolo.
Dacă ar exista o şosea care să treacă peste Cercul Polar aş fi putut ajunge în Alaska sau Canada. Aş fi putut ajunge chiar şi în câteva oraşe din nord-estul Statelor Unite. Detroit, Boston, New York. Chiar şi Washington-ul se află pe raza celor 8.000 de kilometri.
Vorbind de America stau şi mă gândesc acum la dragul meu văr din Florida. Dacă îmi va citi blogul si vede că vorbesc de State? O gândi: Oare a revenit Răzvă la sentimente mai bune? Dupa atatea rugăminţi, chiar se gândeşte să vină în vizită?
Să-i răspund: Vale, I still wouldn’t hold my breath if I were you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu