luni, 17 ianuarie 2011

Filme de weekend

La ce filme m-am uitat în ultima vreme? Păi, n-am văzut prea multe. În timpul săptămânii nu prea mai am timp. Până şi pentru Anatomia lui Grey mi-am pus alarmă specială pe telefon. Aşa că au cam rămas filmele din weekend.

Săptămâna trecută am văzut/revăzut trei filme lejere. Keeping the Faith (tradus Preotul, Rabinul şi Fata) cu Ben Stiller, Edward Norton şi Jenna Elfman. Apoi două filme d’ale lui Adam Sandler. The Longest Yard, care îl am şi pe DVD. Şi, în premieră, la vreo 7 ani de la apariţie, 50 First Dates. Drăguţ şi el.

Weekendul ăsta am revăzut alte trei filme. Ballistic: Ecks vs. Sever cu Lucy Liu şi Antonio Banderas. Ar trebui să-l am şi pe DVD. To Gilligan on Her 37th Birthday cu Michelle Pfeiffer. Şi Leon cu Jean Reno.

Filme drăguţe. Filme uşoare. Filme de weekend.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu