sâmbătă, 1 ianuarie 2011

D'ale Anei (decembrie 2010)

Din categoria "Aşa-i"

Meli: - Ana! Tu nu mă asculţi ...
Ana : - Da


Din categoria "Iubire"

Ana :  - Mulţumesc lui Dumnezeu că mâine stau acasă ...
Eu  :  - De ce?
Ana :  - Pentru că ... eu cred ... că lu’ Luci îi place de mine... Asta... o dată!
Eu  :  Şi a doua?
Ana :  - Mă "inervează"... Crede că mă uit la el... Dar eu mă uit la Adi...


Din categoria "Filme"

Eu  :  - Nu mă uit la Iubire şi Onoare ...
Ana - De ce?
Eu  - Pentru că ăsta e serial pentru fete ...
Ana - Da. Dar mai înveţi şi tu ceva... Să nu devii arab!

(n.r.: se pare că Meli a învăţat-o de bine)


Din categoria "Sigur de la grădiniţă luate"

Ana : - Zii lăcustă !
Eu  : - Lăcustă
Ana : - Cacă-te şi gustă! ... Vezi ce glume bune avem noi la grădiniţă?


Din categoria "Nu-i vina mea"

Eu  : - Ce s-a întâmplat aici?
Meli: - A vărsat Ana sticla cu apă.
Ana : - Nu-i vina mea. S-a agăţat sticla de mâna mea.
Eu  : - Ha! Ha! Ha!
Ana : - Seriooos!



Din categoria "Missunderstandings"

Eu  : - Uite! Vezi? Ăla e un tun de zăpadă.
Ana : - Cum adică "tunde zăpada" ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu