sâmbătă, 22 ianuarie 2011

CUBE Team Kid 240

Ana, Meli şi subsemnatul i-am însoţit pe Gabi şi Alex azi la Braşov. Întâi la Decathlon. Apoi la PlayBike. De la PlayBike voiam să-i cumpărăm Anuţei o bicicletă. Tot CUBE. Dar pentru copii. Cum nu o mai aveau  (trebuia  să-i fi sunat de ieri aşa cum intenţionasem) ne-am orientat la faţa locului. Aşa că în loc de o bicicletă cu roţi de 20”, i-am luat una cu roţi de 24”. În loc să aibă furca fixă, o are cu suspensie. Şi în loc să aibă doar o foaie pe faţă, are trei. E un mountain bike în toată regula. Un mountain bike în miniatură. E drept a şi costat ceva mai mult. Ca să plătim a trebuit să scoatem şi cardul lui Meli. Ne-a cam prins nepregătiţi :). Asta e. Partea bună e că nu mai trebuie făcut nici un upgrade peste doi ani. I l-am făcut de acum. Eram tentat de la început să-i luăm o bicicletă cu roţi de 24” dar mi-era frică să nu fie prea mare. M-am înşelat. Coborând gidonul şi şaua a devenit numai bună de Anuţa.
Pentru a ieşi în echipă cu noile cubuleţe trebuie doar să aşteptăm primăvara. Azi a început să ningă. Iar.

3 comentarii:

  1. Roata: 24"
    Marime cadru: 12"
    Cadru: 6061er Aluminium, heat treated, KID-Geometry
    Furca: RST-191 suspension fork
    Angrenaj: Sunrace 42x34x24Z.,
    Pedale: Scape
    Lant: KMC Z51
    Pinioane: Shimano MF-TZ31 14-34Z., 7-fach
    Schimbator fata: Shimano FD-C050 Dual
    Schimbator spate: Shimano RD-M310
    Manete schimbator: Shimano SL-RS41 Revo
    Ghidon: Shimano SL-RS41 Revo Shifter, 7-fach
    Pipa: Scape Alu Lite
    Frane: Aluminium V-Brake with Powermodulator brake levers
    Butuc fata: Scape Aluminium
    Butuc spate: Scape Aluminium
    Spite: Stainless
    Anvelope: Kenda 24 x 1.95 TEAM CUBE
    Jante: Aluminium
    Sa: Scape TEAM KID
    Masa aproximativa: 12,6 kg

    RăspundețiȘtergere
  2. Just for the record. La Decathlon am intrat doar sa ne uitam dar am vazut foarte multe lucruri utile si foarte ieftine. Asa ca i-am luat Anutei: o casca de schi, costum de baie, ochelari de inot, costum si pantofiori de balerina, un trening si un ceas-bratara din cauciuc.

    RăspundețiȘtergere
  3. ... toate ... roz sau cu nuante de roz ...

    RăspundețiȘtergere