vineri, 14 ianuarie 2011

Cristina Neagu

Aseară am aflat că Cristina Neagu a fost declarată cea mai bună jucătoare a lumii în 2010. A primit 25% din voturile specialiştilor din Federaţia Internaţională, jurnalişti dar şi fani. Pe locul doi, cu 23% din voturi s-a clasat Katrine Lunde-Haraldsen cea care mi se părea cea mai periculoasă dintre contracandidate. Avea şi de ce. E o jucătoare excepţională şi anul trecut câştigase "doar" Liga Campionilor cu Viborg şi Campionatul European cu Norvegia. Cu toate astea ca bun român şi fan ce sunt am intrat pe siteul IHF şi am completat formularul online.
Pe cine am votat? La fete pe Cristina bineînţeles. La băieţi l-am ales pe Thierry "Das Mauer" Omeyer. De ce pe el? Pentru că deşi credeam că Nikola Karabatic va câştiga, mi-aş fi dorit ca "Zidul" să câştige. E foarte greu ca un portar să fie ales cel mai bun jucător al anului. Dar el o făcuse deja. Acum ar fi fost singurul portar care câştiga de două ori. Oricum e unul dintre cei mai buni portari care au existat vreodată. Probabil cel mai bun. De câştigat a câştigat cehul Filip Jicha (31%) actual coechipier cu Thierry (17%) şi fost coechipier cu Nikola (28%).
Oricum sunt bucuros că Cristina a câştigat. Nu ştiu exact în ce proporţie au contat voturile specialiştilor, jurnaliştilor şi fanilor, dar cred că măcar 0.001% din acei 25% e de la mine. Meritul, oricum, e 100% numai al ei.

2 comentarii:

  1. Despre ce vorbesti, frate? :D
    Am crezut ca-i tenis. Pe urma am vazut ca zici ceva de campionat european... Am trecut mai departe cu un beculet aprins, da' nu foarte puternic, palpaind, asa... "Site-ul IHF" iarasi nu mi-a zis nimic.

    A, da, "Zidul sa castige"! Pai sa castige macati-as, asa zic si eu. (Habar nu am desore cine-i vorba, da' il sustin: Zidul prese-diiiin-te!!! Zidul prese-diiiin-te! Zidul prese-diiiin-te!...) :)

    Insa la fraza "E foarte greu ca un portar să fie ales cel mai bun jucător al anului.", mi s-a ars beculetul.

    Deci nu era vorba de tenis... Da' atunci ce dracu' am citit in ultimele 30 de secunde?!

    OK, move to the postul urmator!!!
    :)))

    RăspundețiȘtergere