sâmbătă, 4 septembrie 2010

Time is on my side

Aţi văzut Fallen? Film de acum vreo zece ani. Poate chiar ceva mai mult de atât. Film plin de mister şi suspans. Cu un final imprevizibil. Cred că l-am vazut de vreo trei ori până acum. Nu-l am pe DVD şi nici nu cred că mi l-aş cumpăra. Nu este genul de film la care să mă uit iar şi iar. Dar, de ce să nu recunosc, cam de fiecare dată când e dat la TV, mă uit. În film spre final Denzel fredona ... Tiiiiime ... is on my side ...

Cu ceva vreme în urmă m-am trezit zicându-mi acelaşi lucru. Bine, contextul era cu totul altul decât în film. S-a întâmplat ceva ce m-a făcut să spun asta? Există o explicaţie? Da. Există. Dar nu suficient de clară şi concisă încât să o pot acoperi într-o postare pe blog. De fapt a fost un cumul de împrejurări ce m-au făcut să spun asta. Nici nu are rost să detaliez pe fiecare separat. Ceea ce contează este că după foarte foarte mult timp, în lumea asta nebună, în continuă mişcare, am mirosit acest buchet proaspăt format şi am simţit că timpul este de partea mea. Sper ca mirosul să nu mă înşele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu