luni, 9 aprilie 2012

B.A. (Biciclistul Anonim)

Bună seara. Mă numesc Răzvan şi nu am mai mers cu bicicleta de patru săptămâni. Nu am mai mers la modul serios. Adică zi de zi... Şi măcar timp de o oră... Oră în care să curgă apele pe mine... Să fie nevoie să schimb cel puţin două tricouri...
M-am ţinut tare până acum şi aproape am reuşit. E drept, cursurile, lucrul suplimentar şi durerile de genunchi m-au ajutat să stau departe de biciclete. Tot cursurile, dragele de ele, au făcut tot posibilul să mă ţină departe de ispită. Datorită lor am ratat şi Turul Flandrei şi Paris – Roubaix-ul. Dar trebuie să recunosc că am fost slab. Am căzut în păcat şi le-am urmărit în reluare după miezul nopţii... Am încercat şi alte lucruri... Am încercat să mănânc mai puţin... Să nu fie nevoie să mă urc iar pe bicicletă... Culmea! Aproape că mi-a ieşit şi asta...
Acum însă, nu mai pot... Simt cum cedez... Nu mai rezist... Nu mai vreau să vin la aceste întâlniri... O să spuneţi că sunt slab, că nu am voinţă, că trebuie să regăsesc motivaţia, dar credeţi-mă... Nu mai pot! Vreau să merg din nou cu bicicleta! Nu, nu cu medicinala... După o iarnă aşa de lungă m-am săturat şi de surogaturi... Vreau să merg cu o bicicletă normală... Nor-Ma-Lă! Cu un prieten alături... Sau chiar şi singur... Doar eu şi gândurile mele... dar din nou pe bicicletă...
Cam atât am avut de spus. Dacă la întâlnirea de săptămâna viitoare nu apar veţi ştii că sunt un caz pierdut. Veţi ştii că pentru mine ispita a fost mult prea mare... Că am rămas... un biciclist...

4 comentarii:

  1. M-am trezit sambata dimineata gandind cam acelasi lucru , dupa ceva lucru prin curte mi-am scos bicicleta din garaj si am facut-o bucati sa ii ung toti rulmentii ... ca din toamna cand am mers ultima oara cu ea nu prea arata asa de bine. Asa ca acum am o bicicleta numai buna ca sa iti tin complanie in drumetie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorine, hai ca poate dupa Pasti se incalzeste vremea, se mai usuca si drumurile forestiere si intr-o dimineata mai facem o tura spre Magureni. Si poate vine si Gabi cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo, vezi ca pe 29.Aprilie la Targoviste e Trofeul Chindiei pe mtb. Ce zici? Mergi cu mine si cu Gabi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu exact ce o sa fac in acea zi. Iar in legatura cu traseul de 39 km spre Magureni ... eu o sa am concediu dupa Pasti si va trbui sa ma antrenez un pic prin jurul Moreniului daca am vre-un gand sa mai ajung pe picioare acasa :D!

    RăspundețiȘtergere