vineri, 21 octombrie 2011

Mr. Second Place

Când m-am trezit de dimineaţă credeam, speram, că azi voi scrie pe blog despre Orionide. Ce, credeaţi că am uitat de ele? Nu, n-am uitat, însă Orionidele vor trebui să mai aştepte. Mă rezum la cel mult o postare pe zi şi am ceva mai important de spus la ora asta.
Ziceam că am prieteni. Puţini dar buni. Mircică reconfirmă. M-a anunţat că s-au afişat câştigătorii la SNFT14. Guess what... I’m among them! Singura fotografie înscrisă de mine, singura care a trecut de preselecţie... a luat locul doooi! A luat locul doooi!
Am luat locul doi. Din nou. Noul meu nume: Second Place. Mr. Second Place dacă vreţi să fiţi politicoşi.
Ziceam ieri: No hard feelings! No hard feelings, dar le-a fost frică să nu-mi dea un premiu...
Şi apoi... chiar nu meritam unul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu