joi, 13 octombrie 2011

SNFT 14

Nu am trimis nici o fotografie în primăvară la Salonul Naţional de Fotografie Turistică. Nu prea aveam chef. Chiar dacă 13 e un număr norocos pentru mine.
A venit ediţia a 14-a. La fel, chef (şi timp) nu prea aveam la câte s-au întâmplat în ultimele săptămâni dar uitându-mă la categorii am zis că aş avea o fotografie ce s-ar încadra la categoria "La pas...". Aşa că am trimis-o. Una singură. Ajunge. N-are rost să trimit zeci de fotografii, doar-doar câteva vor trece de preselecţie. Ce va fi, va fi...
Mi-am adus azi aminte că ieri s-a finalizat preselecţia. Am intrat pe site şi am aflat că fotografia mea a trecut.
Acum, şanse matematice să ia un premiu sunt 3/76. Dar aici nu suntem la probabilităţi. Aici doar estetica şi juriul dictează. Totul e subiectiv acum. Que serra, serra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu