luni, 24 octombrie 2011

Guru de România

Dacă te uiţi într-un dicţionar de antonime în dreptul cuvântului “gamer” găseşti scris Răzvă. Nu am fost niciodată dependent de joaca pe calculator. Nu i-am înţeles şi cred că nu-i voi înţelege niciodată pe cei ce joacă non-stop. Da, jucam şi eu în ultimii ani de liceu Chuckie Egg, Boulder sau Chronos. Chronos, Hmmm. Mi-a plăcut mai mult după ce am aflat de “jing it baby”. Cheat-ul. Chiar, de unde mi-a venit? E posibil să fi rămas totuşi în memoria pasivă atâţia ani? Apoi a venit facultatea. Nu m-am omorât cu jocurile. După facultate un an-doi am mai jucat Age of Empires şi cam atât.  Acum vreo trei-patru ani am descoperit Conquiztador-ul. L-am jucat un an şi pe ăsta. M-am lăsat. Acum câteva zile am dat peste alt joc pe net. Descoperă România. Trebuie să localizezi cât mai precis şi mai rapid diverse judeţe/localităţi/obiective din ţară. Drăguţ. Am ajuns şi eu pe locul 270. Nu-i rău gândindu-mă că probabil toţi cei 269 din faţă au doar jumătate din vârsta mea. I can live with this.
La geografie sunt Guru de România. :)

5 comentarii:

  1. Excelent jocul! Exista si un joc de genul asta cu carti, unde trebuie sa plasezi (N-S; E-V)diferite orase din Europa in raport cu cartile aflate deja pe tabla, iar cel ce-i vine randul are dreptul sa conteste plasamentul cartii. O sa ma interesez de numele jocului... Cat despre jocul asta, am si un punct negativ: nu stiam ca in loc de Curtea Domneasca i se spune "Cetatea Domneasca", iar casa memoriala IL Caragiale, eu o stiam in comuna cu acelasi nume de langa Moreni, nu in Ploiesti! Felicitari pentru punctaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei draga Leo...
    Stai sa vezi cand nu stii despre care Zarnesti este vorba... Eu stiam doar de cel din Brasov. Se pare ca mai este unul in Valcea. Acum stiu.
    Dar ce faci atunci? Dai click undeva intre ele. Undeva in Arges.
    Apoi Cascada Beusnita. In joc apare in Serbia :)) Nu ai cum sa dai click acolo. Si dai undeva la granita Romaniei, doar doar micsorezi penalizarea.
    Si mai sunt multe de genul asta. Dar astea doua inadvertente mi-au aparut cand am facut punctajul maxim. Deci cu putin noroc, daca in locul lor apareau alte obiective poate scoteam si eu un 42800 p. Mai mult chiar nu am cum. Nu stiu cum au reusit primii 10 sa scoata punctjele pe care le-au scos... Sunt ireale pentru mine...
    Astept linkul catre jocul de care ziceai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele jocului este Ausgerechnet Uppsala (http://boardgamegeek.com/boardgame/26156/ausgerechnet-uppsala). Sunt pe link si cateva fotografii din timpul jocului. L-am jucat si mi-a placut! Poate data viitoare cand vin in ROmania, in loc sa ne intalnim la un gratar, facem o seara de jocuri si cocktailuri. Si crede-ma, cand vine vorba de jocuri (boardgame), nemtii sunt maniaci. Asa ca am de unde sa aleg! Chiar weekendul trecut, in Essen (la 20 km de Bochum) s-a organizat cea mai mare expozitie de jocuri din lume. Timp de 4 zile, se pun la bataie noile jocuri si vizitatorii le testeaza live. See here... http://www.internationalespieltage.de/
    Poate asa ne strangem mai multi la intalniri...

    RăspundețiȘtergere