joi, 22 septembrie 2011

Ce înseamnă hustler

În ultima vreme una dintre cele mai accesate postări ale mele e Hustler. Uitându-mă pe statistici şi săpând mai adânc văd că principala sursă a vizitelor e rezultatul căutării pe Google a “ce inseamna hustler”.

Postarea mea în sine nu explică nici pe departe ceea ce înseamnă Hustler, însă se pare că Google-ul a luat în calcul comentariul Iuliei. Aşa că în capul listei tronează ca răspuns Blogu’ lu’ Răzvă. Cu alte cuvinte butonul “Mă simt norocos” îi redirecţionează către blogul meu. Ăsta da noroc.

Buuun... Asta e... Nu mă deranjează. Ceea ce mă deranjează totuşi e faptul că respectivii nu găsesc un răspuns clar. De aceea am decis să fac un pustiu de bine, să mă pun în slujba informării publicului şi să rectific acest aspect.
 

Aşadar, CE ÎNSEAMNĂ HUSTLER? Hustler înseamnă:

La propriu:
- O persoană încăpăţânată şi determinată să facă orice pentru a reuşi ceea ce şi-a propus.
- O persoană plină de energie şi care lucrează rapid.
- O persoană agresivă, în special în afaceri sau domeniul financiar.

În jargon:
- O persoană fără scrupule ce profită de naivitatea altora pentru a-i escroca.
- O persoană care îşi duce traiul prin metode ilicite.
- O persoană care se prostituează.

Acum, în funcţie de context, alegeţi voi sensul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu