duminică, 4 septembrie 2011

Cehia

"Anul ăsta ar trebui să vă duceţi să vedeţi Italia. Măcar Florenţa şi Veneţia." Aşa zicea mama acum câteva luni. Şi nouă chiar ne surâdea ideea. Însă au intervenit alte evenimente. Printre ele: botezul Amaliei, cununia civilă a lui Costin, apoi nunta. Nu mai pun la socoteală internarea mamei şi a lui mamaie. Chiar dacă, teoretic, vacanţa noastră avea 23 de zile, practic nu am găsit variante de excursii, cu avionul, în Italia - Florenţa şi Veneţia included - care să fie convenabile. Să conduc, chiar nu mai aveam chef. Ajunsesem la un stadiu de oboseală în care deveneam irascibil numai gândindu-mă la miile de kilometri care mă aşteptau. Asta, deşi îmi place enorm să conduc.
Aşa că ne-am gândit că poate mergem la mare. Tot la Mamaia, aşa cum am făcut în ultimii ani. Tradiţionalul hotel Lotus avea locuri libere. Iar perioada era perfectă: între botezul şi cununia civilă mai sus amintite.
Cu toate astea, am zis să mai facem o ultimă încercare. Ne-am interesat la Blue Moon de excursii last-minute, în alte ţări, excursii de câteva zile, în care să mergem cu avionul, după nunta lui Costin.
După aproape jumătate de oră de căutari am primit răspuns: "O variantă ar fi Cehia..."
We take it! N-am mai stat pe gânduri.
Ne-am întors azi dupăamiază. 
Mai multe impresii, poate mâine. Acum mă duc la culcare. Mi-e groază când mă gândesc că dimineaţă trebuie să deschid folderul cu mailuri rezervate problemelor de serviciu.
Unde s-au dus alea 23 de zile, nu ştiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu