luni, 4 iulie 2011

Tyler Farrar

"I’m Tyler Farrar, sprinter of Team Garmin-Transitions". Cam aşa tot suna anul trecut o reclamă pe Eurosport. Asta înainte ca Team Garmin-Transitions una din echipele mele favorite să fuzioneze cu Team Cervélo celalaltă echipă favorită. Ce şanse erau ca asta să se întample? În fine.
Chiar dacă Marile Tururi sunt câştigate de regulă de căţărători foarte buni eu am o slăbiciune pentru sprinteri. Cel mai recent, Thor. Thor Hushovd.
Dar de vreo doi ani am pus ochii şi pe Tyler. Şi recunosc că îmi place din ce în ce mai mult de el. Hei! Nu vă gândiţi la prostii! Îmi place de el, ca sportiv! Probabil dupa ce Thor se va retrage Tyler îi va lua locul.
Azi Tyler a câştigat cea de a treia etapă a TDF 2011. Nu am văzut decât ultimii 12 km dar trenuleţul format de Garmin pe final a fost extraordinar. De ziua naţională a Americii, un american a câştigat etapa în TDF. Apropo, a fost prima sa victorie aici. Şi a dedicat-o lui Wouter Weylandt bunul său prieten decedat în Il Giro cu nici două luni în urmă. Un început excelent de Tour pentru favoriţii mei. Garmin conduce la echipe, Thor are tricoul galben ...
Există posibilitatea ca Turul să fie declarat terminat azi?
Vise taică! Vise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu