vineri, 8 iulie 2011

Şi încă una. Ultima.

Azi, a şaptea etapă a TDF. Una dintre cele mai plate. Plimbare pe Valea Loarei. Am recunoscut două din castelele vizitate cu zece ani în urmă. Favoritul meu, Amboise. Şi favoritul lui Meli, Chenonceau. Dar să nu deviem. Revenim la etapă. Plată cum ziceam, deci final decis la sprint. Câştigă iar Cavedish urmat de bunicuţul Petacchi. Respect tataie! Sincer, îmi doream ca tu să câştigi acest sprint. Thor, în nota de până acum. În primii zece. Pe şapte mai precis. Şi uite cum păstrează tricoul galben pentru încă o zi. Ultima. Aşa cum toţi o ştiu. Urmează etape cu căţărări. Multe! Ce mă enervează francezii ăştia! Nu se putea termina Turul după o săptămână? Mai ţine mult? Cât? Încă una? Încă două? Să nu-mi spuneţi că două!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu