duminică, 24 iulie 2011

Le Tour est fini

Le Tour est fini. Le Tour 2011. Ce o să-mi amintesc din el peste ani?  

- Thor Hushovd a câştigat în mod entuziasmant două etape şi a purtat tricoul galben timp de şapte.
- Tyler Farrar a câştigat la sprint etapa de ziua naţională a Statelor Unite.
- Garmin-Cervelo, favorita mea, s-a clasat pe primul loc în clasamentul general.
- Câteva accidente zdravene. Nicki Sorensen agăţat de un fotograf aflat pe o motocicletă. Apoi maşina TF2/3 îl loveşte pe Flecha, Flecha ricoşează în Johnny Hoogerland, Johnny se dă peste cap şi se înfăşoară pe un stâlp cu sârmă ghimpată. Apoi Vinokourov ratează o curbă pe coborâre, aterizează într-un copac, femur fracturat, şi pune punct carierei de profesionist.
- Cadel Evans câştigă Turul după ce în alţi doi ani terminase pe doi.
- Andy Schleck termină Turul pe locul doi, a treia oară consecutiv! Asta dacă în mai puţin de o lună Tribunalul de Arbitraj Sportiv soluţionează în favoarea lui Contador procesul aflat pe rol. În caz contrar Contador pierde titul de anul trecut şi Andy îi ia locul.
- Pe lângă extrem de combativul Evans mi-a mai plăcut în acest Tur Samuel "Samy" Sanchez. De la Euskaltel. Echipa bască cu care simpatizez. Au folosit in acest tur bicicletele Orbea Orca. Samy e all-rounder. Campion Olimpic şi om de top în clasamentele generale. A câştigat şi tricoul cu buline. În plus, a câştigat şi o etapă. Singura din acest Tur din care nu am urmărit nimic. Cea de ziua naţională a Franţei. În care s-a trecut pe Col du Tourmalet. Dar am un alibi. În ziua aia mi-am luat Z6-le!
- Şi am mai rămas cu ceva: Truffade. Un fel de mâncare cu cartofi, brânză şi bacon. Reţeta a fost prezentată într-una din etape. Era specifică zonei prin care se trecea. Trebuie să o încerc. Suna bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu