duminică, 3 iulie 2011

Favoriţi învingători

Nu ştiu când a fost ultimul weekend în care m-am trezit după ora nouă. De fapt nici azi nu ar fi trebuit ca asta să se întâmple. Ar fi trebuit să mergem la Căldăruşani cu naşa mare. Dar aseară ne-a anunţat că a răcit şi amânăm excursia. Aşa că ne-am propus ca azi să lenevim. Şi cam asta am făcut. Dupăamiază urmărit finala de la Wimbledon. Nole l-a învins pe Rafa. Pentru a cincea oară în acest an. Apoi am văzut şi cea de a doua etapă a TDF. Alţi favoriţi care câştigă. Garmin-Cervélo. Contratimpul pe echipe. Cu 4 secunde în faţa celor de la BMC, Sky şi Leopard. Super! Alt favorit, Thor va purta, cel puţin pentru o zi, tricoul galben. Gata cu scrisul. Mă duc la culcare. Dacă am tot lenevit azi şi n-am realizat mare lucru, măcar la somn să fiu fruntaş. Să mă prindă ora nouă iar în pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu