vineri, 15 iulie 2011

King of the World

Am zis eu ieri că voi avea o zi aglomerată azi dar le-am rezolvat pe toate. Chit că m-am trezit la cinci şi jumătate şi probabil mă voi culca după miezul nopţii. Dar să revin.

"King of the World" e titlul secţiunii "Hot or not" de azi pe siteul Eurosport. E clar, Turul de anul acesta e cel mai frumos din perspectiva mea, ca fan. Iar ceea ce a reuşit azi Thor, să fie unul din cei zece din evadare, să treacă al treilea pe Col d’Aubisque, să recupereze cele peste 3 minute de întârziere faţă de Jeremy Roy, iar atunci când au rămas 3 kilometri să se desprindă de Moncoutier (prins pe parcurs), şi în câteva zeci de secunde să treacă precum trenul pe lângă Roy, să facă ultimii 2 kilometri efectiv cu zâmbetul pe buze, a fost absolut Fantastic!

Ca să sărbătoresc victoria lui Thor, am ieşit cu Gabi. O tură de aproape o oră. Iniţial plănuisem să îmi iau Cubuleţul dar până la urmă am scos "prospătura" la înaintare. Am făcut primii 24 km pe Z6. Zzzzzzzzzzzz6! Excelentă! Sunt super-încântat de ea. Urcuşurile până la Valea Lungă au fost floare la ureche. Trebuie să fac un Ulmet să-mi fac o idee şi mai clară, dar deocamdată sunt absolut En-tu-zi-as-mat!

Am citit odată, demult, ceva de genul: "Bicicleta e ca berea. Odată ce ţi-ai luat una, te gândeşti la următoarea". Nu ştiu cum e cu berea, nu beau, dar recunosc că acum îmi imaginez cum ar fi pe o Cervelo RS, pe o Orbea Orca sau pe o Pinarello Dogma. Hmmm... Odată ce ţi-ai luat una, te gândeşti la următoarea. Nu. Nu mă gândesc. Asta e o aspiraţie. Un vis. O utopie mai degrabă. Acum am o certitudine: Z6 e bicicleta care mă va plimba (sper din tot sufletul) mulţi ani de acum înainte. E tot de ce am nevoie pe şosea.

Un comentariu:

  1. Thor după cursă:

    "This is the best moment of my career. Winning alone after a hard climb like the Col d'Aubisque is incredible. It's the craziest thing I have ever done. I took it easy in the mountains yesterday and saved my legs, which is why I won today."

    RăspundețiȘtergere