joi, 14 iulie 2011

Felt Z6

Azi mi-am luat cursieră. Prima mea bicicletă de şosea! De când mă ştiu m-am dat pe mtb-uri. Dar ce alte biciclete puteau suporta greutatea mea? Ei bine, de vreun an de când am văzut că-mi pot menţine greutatea la cote acceptabile am început să mă gândesc şi la cursiere. Între timp mi-am luat astă-iarnă Cube-ul. "Cubuleţ" de care sunt super-mulţumit. Nu cred că o altă bicicletă "mtb" din curte ar fi rezistat la Prima Evadare + Cupa Emmedue + Maratonul Vinului + Săruleşti. Fără niciun reglaj! Cu siguranţă nu ar fi rezistat nici măcar la un singur maraton. În schimb Cube-ul continuă să meargă ca un tanc nemţesc ce este. Oricum, de când mi-am luat mtb-ul am început să mă gândesc foarte serios la următoarea bicicletă. Da, una de şosea. Un singur moment de ezitare am avut, şi anume imediat după Cupa Emmedue, unde, la cursa pe şosea, pe căţărări, am beneficiat de avantajul rapoartelor de transmisie ale mtb-ului. Până la urmă mi-am zis că foaia mică + pinionul cel mai mare + ceva antrenament ar trebui să mă scoată din impas pe cursieră. Asta a fost teoria. Ce ne va spune practica vom vedea. Mâine sunt foarte ocupat, dar poate sâmbătă dimineaţă, dis-de-dimineaţă, fac un test. Deabia aştept!
Nu v-am spus ce mi-am luat, dar după cum bănuiţi, din titlu, am luat un Felt. Felt Z6. Cadru din carbon. Grupset Shimano 105. O cursieră medie dacă pot spune aşa. Arhi-suficient pentru ceea ce am eu nevoie.
Sper să mă ducă pe drumuri bune mulţi ani de acum înainte.

2 comentarii:

  1. Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de multe succese pe noua ta bicicleta! Un singur sfat, odata ce ajungi pe sosea si vei alerga cu siguranta cu viteza, ar fi bine sa incluzi in echipament si o casca de protectie speciala (cu forma aia aerodinamica speciala).

    RăspundețiȘtergere
  2. He! He! Leo, Multumesc!
    Echipament am, dar nu il folosesc intotdeauna... :)
    E drept, voi merge ceva mai repede decat pe mtb dar raman precaut.

    RăspundețiȘtergere