vineri, 11 februarie 2011

Photo.net again

Se pare că trebuie să trec printr-o perioadă mai agitată pentru ca băieţii de la Photo.net să pună pe prima pagină una din fotografiile mele. Nu ştiu ce mi-a venit azi. Cu toata nebunia din jur am zis că-i musai să iau o pauză. Nu mai intrasem pe photo.net de vreo săptămână. Intru, şi ce văd... una din fotografiile mele cap de linie! Ce pot spune... perfect timing!

Ea este inculpata. Nu ştiu de ce au ales-o tocmai pe ea. Am multe fotografii mai bune, mai interesante şi cu ratinguri mai mari. Sincer nu ştiu ce să mai zic dar uneori nu-i mai înţeleg. Dar când vine vorba despre fotografie gustul personal e un factor atât de subiectiv, atât de discutabil, atât de uman, încât de ceva vreme am început să nu mai fiu surprins.

Ca să-i combat, cel puţin din seria "Dancing", eu am o altă favorită. De fiecare data când mă uit la ea parcă visez. Nici mai mult, nici mai puţin...
Aş vrea să ştiu şi eu cu ce e mai slabă aceasta faţă de cealalată. Sincer, aş vrea să ştiu!
Oricum, rămâne cum am zis în postarea anterioară. Photo.net-ul a mai dat azi o gură de oxigen egoului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu