marți, 8 februarie 2011

Ziua şi filmul

Sau poate că trebuia să zic: ziua şi filmele.

Vineri: Crank. Cu Jason Statham. În paralel, pe alt canal, era un film cu Jet Li. Când era el mai tinerel. Dar suficient cât să am un deja-vu. Al weekendului trecut. Filmul a fost OK însă mă întreb totuşi cum de l-au dat de la 20.30. Ratingul zicea că-i pentru cei de peste 12 ani. Are you sure? De curiozitate am intrat pe IMDb. În majoritatea ţarilor filmul are rating pentru peste 18! Şi, culmea, conform IMDb şi în România filmul e certificat tot pentru cei peste 18! Atunci, cum naiba de l-a dat Pro-ul?

Sâmbătă, duplex: Lethal Weapon 4 şi Eight Below. Pe Eight Below îl am şi pe DVD. Ca orice iubitor de malamuţi care se respectă. Şi pe Armă mortală îl ştiu pe de rost. Dar era şi Jet Li. Iar cum ele nu au fost de ajuns, pe la miezul nopţii m-am uitat la Cruel Intentions 3. Se pare că pe numarul 2 l-am sărit. Undeva. Cândva.

Duminică: Shooter. Mark "Marky Mark" Wahlberg. Şi Danny Glover. Frate, de ieri nu am mai văzut un film cu tine! După el, Camera de refugiu. Dar undeva după miezul nopţii am adormit... Ştie cineva cum se termină? Pun pariu că au scăpat.
Ca fapt divers, în paralel cu Shooter, parcă pe Antenă, a fost un film din tinereţile lui Jet Li. Încă unul ?!

Luni: Un ghiveci: Be Cool şi Eagle Eye. Asezonate cu Friends. Dar întrerupte când a început Anatomia lui Grey. Mare fan ce sunt.

La câte filme am văzut zilele trecute, mă cuprinde un sentiment de vinovăţie şi încep să-i dau dreptate lui Mircică cu al lui "Bă, tu ai prea mult timp liber!".
Gata. Promit să pun mâna pe o carte. Mi-e şi ruşine să mă gândesc de când nu am mai citit una.

Un comentariu:

  1. Ca sa recuperezi, io zic sa te apuci sa citesti in paralel. Cand baga publicitate, schimbi volumul. :D

    RăspundețiȘtergere