luni, 14 februarie 2011

I hate Valentine’s day

Nu. Nu o urăsc. Dar nici nu-mi place. I hate Valentine’s day e numele filmului de aseară şi aşa cum zicea un tip "I don’t know any guy who likes it". Întotdeauna sărbătoarea asta mi s-a părut o tâmpenie. O chestie comercială inventată în America şi adusă pe plaiuri mioritice. To the Hell with Valentine’s day!

Newsflash! Nu sunt nici adeptul Dragobetelui. Am tot auzit declaraţii patriotice: "Noi nu sărbătorim acum. Noi sărbătorim de Dragobete!". Dragilor şi pentru voi am pregătit un citat: "Same shit, different day!". Ba mai mult, înainte ca Valentine’s day să fie importat nu-mi aduc aminte ca Dragobetele să fi fost cine ştie ce mare sărbătoare pe aici.

Aaa, da! Am auzit zilele astea şi declaraţii siropoase de genul: "Pentru noi fiecare zi e Valentine’s day!". Pe cuvântul vostru! Punem pariu?

E ceva în neregulă cu mine?

Că o fi, că n-o fi, oricum mi se pare total aiurea să aştept o zi anume pentru a-mi declara, afirma, reafirma dragostea. Asta trebuie să o faci atunci când o simţi. O faci când şi cum crezi că e mai bine. Chiar dacă nu o exprimi material, ci printr-un simplu gest. Îl faci pentru că aşa vrei tu, pentru că aşa simţi tu. Nu trebuie să-l faci la comandă şi nici zilnic. Pentru că devine obositositor. Sau rutină. Dar chiar dacă nu-i vorba de trudă sau plictis, tot ar trebui să mai faci şi pauze. Pentru că de prea mult dulce, unora li se mai şi apleacă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu