marți, 1 februarie 2011

De ce Piersic?

Aseară am prins o frântură de ştire. Cică mai importăm ceva din America. Walk of Fame. Nu-i rău. Nu-i rău de data asta. Am avut, avem şi poate vom avea actori şi regizori buni.

Dar ce mai aflu? Prima stea: Florin Piersic. M-au cam apucat nervii. Nu zic că nu e un mare actor. Nu zic că nu îşi are locul pe această alee. Îl are! Am crescut cu Harap Alb, Pintea, Şaptecai, Preda Buzescu şi Mărgelatu. Dar este el cel mai potrivit?

Bun. Nu o luăm de la Nottara. Nici de la Bulandra. Nici George Calboreanu, Teofil Vîlcu, Toma Caragiu sau Amza Pellea. Nici Ştefan Iordache, Colea Răutu, Ilarion Cobanu, Adrian Pintea sau Gheorghe Dinică. Nu. Ei nu se puteau prezenta la dezvelirea primei stele. Şi nu dădea bine, nu?

De ce nu o doamnă? De ce nu Draga Olteanu Matei? Sau Tamara Buciuceanu Botez? Olga Tudorache? Maia Morgenstern?

Nu, nu Maia. E prea tânără. Cum prea tânăr ar fi şi Marcel Iureş. Ei doi au tot timpul!

Bun. Vreţi pe cineva mai în vârstă. Dar de ce “Persic”? De ce primul? De ce nu Mircea Albulescu? Victor Rebengiuc? Marin Moraru? Sergiu Nicolaescu? Radu Beligan? Să-l alegi pe Piersic când încă ai un Radu Beligan mi se pare o insultă.

2 comentarii:

  1. Ba, asta e o chestie comerciala, nu un muzeu. Mie imi vine sa plang cand il vad pe Radu Beligan, e un "bubuț" tare drag. Si e intradevar o insulta sa nu fie cap de lista. Insa parca evenimentul in sine ar fi mai vesel cu Piersic, nu? Pentru Beligan mi s-ar parea ca e o piatra de mormant pavajul ala. Adica... gata nene, ai si stea... Esti terminat, poti sa te duci la culcare. Piersic insa e un personaj mai "public", mai vocal, are un alt gen de public. Si vezi ca i-ai uitat pe Arsinel, Stela, Puric, Olga Tudorache respectiv Dem, Birlic, Giugaru, Leopoldina...
    Cred ca cel mai frumos ar fi sa-i stranga pe toti astia in viata si sa-i puna sa calce in cimentul ala, unul langa altul. In ordinea varstei, sa zicem. Sa fie asa, ca un front: linia I, linia a II-a si asa mai departe... Hai sa fiu politically correct: Pe generatii, nu pe varste! ;)

    O alta chestie ma macina insa... UNDE or sa faca treaba asta? Pe ce trotuar? Ca la o saptamana-doua o sa vina un Dorel angajat cu ziua, cu tarnacopu' in spate, sa schimbe niste cabluri. Si-o sa-si rada in barba spargand stelele cu lovituri cazute din pod: "Piersic? Ia tata d-acilea! Zbang! Maia? Ah, Maia! Stai bunaciuneo, ca te aranjez! Zbang! Oooo, doamna Stela, sarumana! Zdrang!" Pana sa se sesizeze careva, o sa fie santul sapat pe 10 metri si cand or sa-si dea seama ce-au facut, o sa-l lase asa, destupat, cateva luni...

    Concluzia? Ah, da, s-a gresit! Ne scuzati, de fapt... Trebuia sa sapam pe partea cealalta a strazii!... Da, dorelu - nu s-a orientat, a stat cu fata spre Romana cand de fapt trebuia sa stea spre Universitate. Ce sa zici?! Era din Giurgiu. L-am dat afara. Asta e, se mai intampla! De maine, reluam lucrarile.

    :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa-i. Dupa ce am facut postarea m-am gandit ca CIRCUL e motivul pentru care l-au ales pe "Persic"...

    Nu am uitat de Olga. Cum nici de ceilalti nu am uitat. Si ar mai fi f.f.f. multi...
    Patrichi, Braila, Banica senior, Papaiani...

    Besoiu, Darie...

    Zici de Puric. Pai si el e prea tanar. Cum tinerei sunt Diaconu, Visu, Gaitan, Mihaita, Malaele...

    Am mai cautat pe net. Se pare ca urmatoarea stea, peste o luna, o va avea Rebengiuc. Asa mai vii de acasa!

    RăspundețiȘtergere