joi, 28 octombrie 2010

Photo.net

Zi agitată azi. Dimineaţa am început-o cu pus şi întins rufe la/de la spălat. Dus Ana la grădi. Apoi mailuri, telefoane, traduceri, acte de întocmit, stat prin sector mai mult decât de obicei (de obicei nu prea am ce căuta pe acolo), luat Ana de la grădi şi dacă tot eram acolo le-am rezolvat şi problema care o aveau cu faxul cel nou (mi-a luat vreo juma’ de oră). Partea frumoasă a fost că Ana s-a îmbrăcat şi încălţat singură în timpul ăsta. Iete că se poate! Cumpărături, comisioane (luat bilet la loto pentru mama). Dupăamiaza program normal: mâncat şi bicicletă (medicinală pentru că a început Turneul Campioanelor la tenis). Mai pe seară stat puţin cu fetele apoi când le-a început serialul de pe Acasă m-am dus şi eu să mă uit la ultimul meci de Cupa Romaniei. Ce să mai ... Zi agitată ...

Râdeam pe la zece fără un sfert că începusem să mănânc şi eu un măr şi până l-am terminat am vorbit de trei ori la telefon şi am fost în sector de două ori. În fine, pe la zece primesc mailul mult promis de la văru’ Costin. Mă sunase ieri să mă felicite pentru că una din fotografiile mele apăruse pe prima pagină în secţiunea Daily Photo Sampling de pe Photo.net. Acolo apar doar fotografii care au primit ratinguri bune (spre foarte bune de fapt). Mi-a zis că fotografia nu mai era pe site la ora respectivă dar ca a făcut o captura de ecran. Şi eu făcusem acelaşi lucru pentru el în urmă cu jumătate de an. După faptă şi răsplată. Când am primit mailul nu am apucat decât să-i mulţumesc. Scurt. Nici nu am deschis ataşamentul. Am făcut-o deabia acum, seara.

Am şi eu acum încă un motiv de mândrie. În ceea ce priveşte fotografia photo.net-ul e de departe siteul meu favorit. Îţi poţi crea un portofoliu. Poţi primi feedback la fotografii. Poţi să participi la tot felul de discuţii pe forum. Întâlneşti tot felul de fotografi. De pretutindeni.  Profesionişti sau simpli amatori. E drept, există o mulţime de astfel de siteuri dar Photo.net-ul chiar e unul drăguţ şi la care îmi face plăcere să particip. Din care îmi place să fiu parte. E drept, în ultimele luni nu am prea avut timp de fotografii (de fapt chemare ar fi trebuit să scriu). Vedem. Poate spre iarna, cine stie... Dar şi când m-o apuca, mă apucă... ştiu bine...

Aceasta e fotografia cu pricina. Am făcut-o anul trecut când am fost cu Vale, Anne şi Viorel pe Transfăgărăşan (cu o zi înainte ca băieţii de la Top Gear să treacă pe acolo). Haios e că acum două zile chiar mă gândeam să o înscriu la SNFT. Acum sunt aproape sigur că o voi face. O voi face cu toate că nu cred că va ajunge printre finaliste. Şi prin finaliste nu vreau să se înţeleagă că aş vrea să câştige vreun premiu. Nu. Ci doar să treacă de preselecţie şi să ajungă în ultimele 30-40 fotografii din categoria ei. Om vedea. Que serra serra. Deocamdată photo.net-ul a mai dat o gură de oxigen egoului meu.

Un comentariu: