vineri, 1 octombrie 2010

D'ale Anei (august-septembrie 2010)

Ne uitam într-o seară la Scooby Doo. Filmul. Pe Naţional TV parcă. Ana începe să-mi explice că nu există monştrii sau fantome. Că sunt doar oameni deghizati. “Sau uite ... ca asta... O hologramă”. O ce?, întreb. Am discutat despre multe cu ea dar despre holograme nu ţin minte să fi vorbit până acum. HO-LO-GRA-MĂ, zice Ana cu un R perfect (până de curând nu putea să-l pronunţe). Şi ce e o hologramă? Îmi spui şi mie?
- Păi o hologramă înseamnă că ... e ca un om ... doar că este diferită de un om ... adică ... omul are corp ... adică se simte mişcarea corpului ... adică e moale ... adică ... uite ... adică ... uitaţi ... adică nişte oase în hologramă, nu există aşa ceva ... adică o hologramă este la fel, dar sa faceţi o diferenţă ... adică întâi şi mai întâi trebuie să puneţi mâna să vedem dacă e hologramă ... sa vedeţi dacă se simte ceva ... Dacă se simte ceva, e om. Dacă nu, adică dacă trece mâna sau un picior prin ea ... asta e o hologramă ... o imagine proiectată.


Mamaie discuta cu Ana despre păr. La un moment dat o întreabă dacă îşi poate şi ea vopsi părul. La care Ana:
        - Nu mamai’... Că nu te mai recunosc ...


Ana discuta cu mama. “Nana, banii aduc fericirea. Să ştii că eu o să am bani. Tu eşti bolnavă, dar cu banii de la mine o să te faci bine. Deci, banii aduc fericirea”


Am fost la piscină. Ana se juca cu o fetiţă. La un moment dat...
Fetiţa: - Aaa! O viespe!
Ana: - Stai liniştită. Doar te miroase.
Fetiţa: - Da... dar dacă miroşi frumos, te muşcă.
Ana: - Eu nu miros frumos


Ana se uita la desene. La un moment dat zice:
        - Să ştiţi că eu nu o să mănânc izotopi.
        - De ce? întrebăm noi
        - Pentru că mă balonez, tuşesc şi apoi explodez.


Făceam cu Ana inventarul animalelor din pădure. Am aflat că:
        - iepurii sunt ierbivori,
        - lupii sunt carnivori,
        - urşii sunt omnivori,
        - iar vulpile sunt ... hoaţe


Ana povesteşte Scufiţa Roşie. La un moment dat Meli o întreabă ce avea Scufiţa în coşuleţ.
        - Păi, avea ... pâine şi brânză şi salam şi ... vişinată ...


Jucam cu Ana Adevăr sau Provocare. Parcă la vârsta ei jucam alt gen de jocuri dar în fine... La un moment dat zice:
- Tata, spune cinstit, tu ai slăbit să te placă alte fete ?



De unde le scoate?

3 comentarii:

  1. Ma, n-ai mai zis si ce-ai raspuns Anei la intrebarea cu slabitul. Ai recunoscut ca ai slabit ca sa te placa baietii?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai. Postarea se numeste "D'ale Anei" ... Nu D'ale lu' Razvan
    :D

    RăspundețiȘtergere