vineri, 14 septembrie 2012

Ziua a zecea

Am ajuns să povestesc şi despre cea de a zecea zi a excursiei noastre. A fost practic doar jumătate de zi rezervată vizitării Bruxelles-ului pentru că dupăamiază aveam deja avion spre Frankfurt. Frankfurt de unde schimbam spre Bucureşti. Am plecat de dimineaţă de la hotel, am trecut pe lânga Atomium. Doar ne-am pozat cu el. Mi-ar fi plăcut să am timp măcar să-l urc pe scări măcar dacă nu să-l vizitez. În fine. Am oprit apoi puţin lângă Palatul Regal şi după aceea autocarul ne-a lăsat lângă Catedrala sfinţilor Michel şi Gudule. Am vizitat catedrala şi am luat-o la pas spre Piaţa Mare trecând prin Galeriile regale St. Hubert. Din piaţă ne-a dus să-l vedem pe Manneken Pis, omuleţ care chiar îşi merită diminutivul. Eu trăiam cu impresia că-i mai mare. După aceea am avut timp liber vreo două ore, ore pe care noi le-am petrecut tot prin centru. Ne-am întors la hotel, mers la aeroport după care au urmat zborurile spre casă. 
Cam asta a fost excursia noastră. Destul de lungă, obositoare, cu plusuri şi minusuri. Per total o excursie frumoasă ce a meritat să fie făcută. 

La final, hai să fac o listă cu câteva highlight-uri ale excursiei, pentru mine:
  • - La Paris, Musee d'Orsay şi plimbarea pe Sena
  • - La Londra, National Gallery  (care chiar dacă o ştiam, o voi vizita oricând cu plăcere)
  • - La Amsterdam, Rijksmuseum şi Van Gogh Museum
  • - Bruges
  • - Gent. Ohhh, Gent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu