luni, 3 septembrie 2012

Days 3-6

Nu am prea multe de povestit şi detaliat despre ce am făcut în excursie din ziua a treia până în cea de a şasea.
Ziua a treia. Am vizitat Versailles-ul. Dacă era după mine nu l-aş fi vizitat. Dar am intrat mai mult pentru Ana. Părerea mea e că coada imensă la care trebuie să stai nu-şi are obiectul. Sau hai să spunem că acest palat nu-i genul meu... În drum spre Calais ne-au pus în autocar Made of Honor. Faptul că-l am pe DVD înseamnă că îmi place să-l revăd. Am trecut apoi Canalul cu ferryboat-ul. De la Dover ne-am deplasat spre Canterbury. Catedrala era închisă la ora aia. No problem. Oricum o văzusem. Apoi pe drumul spre Londra ne-au mai pus o comedie pe ecrane. De cazat am fost cazaţi în cartierul evreiesc. În apropiere de Hampstead Heath şi Furnival House în consecinţă. Dar n-am avut timp să ajung acolo în acele zile.
Ziua a patra a constat în "descoperirea Londrei, pietonal". Not so many discoveries for me. None actually. Nevertheless, nice change of view compared to Paris. 
Ziua a cincea aş putea-o numi "ziua muzeelor londoneze". Am început ziua cu British Museum. Şi pe el îl văzusem, chiar de două ori, dar mereu găseşti ceva surprinzător acolo. A urmat St. Paul's Cathedral dar înainte de a ajunge acolo eu am luat metroul şi m-am dus la Banca Angliei. Cu o zi înainte dorind sa-i luăm Anuţei ceva de mîncare am descoperit că aveam 35 de lire în bancnote scoase din uz iar singura bancă ce le mai schimba era Bank of England. Dar nu am pierdut mai mult de o oră cu tot drumul şi timpul petrecut în bancă. După St. Paul's a urmat National Gallery. National Gallery de care nu mă satur niciodată. Apoi am mers pe jos până la Covent Garden, la care, deşi aproape de Trafalgar Square şi Charring Cross pe unde treceam aproape zilnic, nu am ajuns nici măcar o dată în urmă cu 12 ani. 
Aceasta a fost cam singura noutate în bucata de excursie petrecută în Anglia pentru că în cea de a şasea zi am fost la Windsor, Oxford şi Stratford. Da. Le văzusem deja. Şi nu toate într-o zi, ci pe îndelete. Dar Anuţa trebuia să vadă măcar atât.
Urmează să vă povestesc despre două experienţe din ziua a şaptea. Una plăcută şi alta neplăcută. Dar despre ele, poate mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu