vineri, 2 martie 2012

Back on racq...

După back on track, urmează, natural, back on racq... sau... back with the racq... Au trecut trei luni de când nu am mai jucat un tenis. Ei bine, azi, Gabi m-a surprins, din nou, plăcut. A găsit/aranjat un liber la balon. La Ulmet. De la 6 la 8. Seara. Puteam eu să-l refuz? Meli săraca a protestat ea puţin – “şi eu... rămân singură diseară acasă?” – dar m-a înţeles, fără alte explicaţii. Însă şi eu am înţeles că odată şi odată trebuie să-i fac statuie.
Cum a fost la tenis? Din nou la tenis? Foaaarte plăăăcuuut! Dacă vă spun că am şi bătut, vă imaginaţi... Dar nu am bătut datorită mie. Nu! Lui Gabi îi revin meritele. Poate puţin şi adversarilor. Amândoi au încercat să facă prea multe, au forţat mai mult decât era cazul. Dacă apăsau mai puţin pedala de acceleraţie scorul nu mai era 7-5 7-5 6-3. Sau poate ca era, dar pentru ei. Aşa, acum, eu sunt cel care mă duc la culcare fericit. 
Declar deschis sezonul de tenis 2012!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu