joi, 15 martie 2012

Olimpiada

Voiam şi eu să aflu în ce perioadă va avea loc Olimpiada de la Londra. Am zis că prietena Wiki mă va ajuta să aflu. Şi iată ce-mi spune ea...

The 2012 Summer Olympic Games, officially known as the Games of the XXX Olympiad or "London 2012 Olympic Games", are scheduled to take place in London, England, United Kingdom from 27 July to 12 August 2012.

M-a ajutat Wiki? M-a ajutat de două ori. M-a ajutat şi să aflu ce doream dar şi să zâmbesc... De ce? Păi cum sună “the XXX Olympiad”? Cum? Da, ştiu, e a treizecea olimpiadă... Ţin minte ziua în care s-a deschis cea de-a 23-a. De la Los Angeles. Transmiteau la radio ceremonia de deschidere. Eram în maşină cu ai mei. Mergeam spre Curtea de Argeş. Era o duminică “cu soţ” deci. La Los Angeles era încă sâmbată noaptea... Sa nu deviem de la subiect totuşi... “the XXX Olympiad” ... Nu se poate traduce şi altfel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu