miercuri, 14 martie 2012

Marchella Piery

Browsereala mea printre picturi continuă. După ce acum câteva luni am dat de Karen Tarlton pe Etsy, tot acolo am mai găsit un “magazin” cu tablouri care îmi plac. Îmi plac de fapt mai multe, dar sunt acolo vreo cinci care chiar mi-ar plăcea să le am agăţate prin casă... Mă rog, dacă aş avea o casă cât Versailles-ul... Sau măcar cât Micul Trianon... Iar preţurile... Nu trebuie să fii Ludovic al paişpelea... Un român ca mine poate considera preţurile ca fiind măricuţe. Dar şi dacă aş vrea să cumpăr ceva asemănător din România, tot m-ar costa mai mult. Cel puţin dublu. Parcă totu-i cu fundu-n sus în ţara asta. În fine...
Numele pictoriţei (da, altă pictoriţă, nu ştiu cum se face dar numai tablouri pictate de femei îmi plac în ultima vreme) este Marchella Piery. Canadiancă. Născută în Italia. Cu şcoală de arte frumoase făcută în Marsilia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu