miercuri, 29 februarie 2012

D’ale Anei (Ianuarie – Februarie 2012)

Categoria PR versus CL
- Ne-a spus sensei că e o ţară... Ciclu...
- Poate Cipru fată... Ciclul e altceva...
- Da... Da... Ciclul vieţii...


Categoria Exclamaţii
- Super-Mega-Giga!


Categoria Ruşine
- Ai terminat M&M-ul?
- Da
- Şi nu mi-ai dat şi mie măcar o bomboană...
- Mmm... Mi-e ruşine... (cu boticul pus)
- De ce? Că nu m-ai întrebat dacă vreau?
- Voiam să te întreb... Dar uneori mai uit...


Categoria Chestia
Ne jucam la calculator. Intenţionat pierdeam ca să o las să se joace. 
- Copiii sunt mai rapizi ca părinţii. Asta-i chestia. Ai înţeles?
- De ce?
- Pentru că copiii au mai multă energie. Asta-i chestia...


Categoria Clanuri
- Cosmina nu se mai joacă cu mine şi Teodora în pauză. Se joaca cu Iulia, Cătălina şi Denis. Este în clanul noapte acum.
- Cum? Clanul ... ?
- Clanul Noapte!
- Şi tu?
- Păi eu cu Teodora şi Petruţ suntem Clanul Zi!


Categoria Educaţie
- Tata, când îmi faci poza? (Făcuse o poză la o “mingie magică” de pe nu ştiu ce  DVD). Dar îmi faci două?
- La ce îţi trebuie două?
- Păăăi...
- Hai spune... Nu-ţi fie ruşine. Nu mă supăr. Vreau doar să ştiu de ce îţi trebuie două.
- Una i-o dau lui Adi. Dar întâi să văd cum se comportă mâine la şcoală. Că altfel... Jar mănâncă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu