vineri, 23 martie 2012

Echipa ideală

Mă uitam azi la E3 Prijs. Ultimii 30-40 kilometrii. Şi cum mă uitam la băieţi pedalând nebuneşte realizez că toţi anii cât m-am uitat eu la ciclism am avut un favorit sau altul, o echipă sau alta, dar nu mi-am făcut frate şi eu o echipă. A MEA. Virtuală. 
Ia să vedem... Din cei care sunt încă activi... Pe naţionalităţi... 
Norvegieni. Thor. Şi Boasson Hagen. Nemţi. Tony Martin şi Greipel. Elveţieni. Cancellara. Ajunge unul ca el. Americani: Tyler Farrar şi George Hincapie. Columbieni. Uran. Ajunge şi un sudamerican. Australieni: Cadel Evans şi Robbie McEwen. Belgieni. Tom Boonen şi Philipe Gilbert. Olandezi. Johnny Hoogerland şi Lars Boom. Luxemburghezi: FrAndy. Italieni. Alessandro. Ambii. Ballan şi Petacchi. Francezi: Chavanel şi Voeckler. Şi Roland. Spanioli. Samy Sanchez. Şi Flecha. Şi Freire. Britanici. Bradley Wiggins şi Mark Cavendish deşi niciunul din ăştia doi nu mi-e simpatic. Dar facem o echipă care să câştige tot, nu? Câţi sunt? 26? Cam cât o echipă de ProTour. Răzvan Fantasy ProCyclingTeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu