vineri, 1 aprilie 2011

I still got it

Paştele 2009. Crăciunul 2009. Paştele 2010. Sărbători mari. Sărbători în jurul cărora românii gătesc mult. Şi se îndoapă ca porcii. De parcă ar veni foametea peste noi.
De fiecare dată mi-am propus să ies din respectiva sărbătoare cu o greutate mai mică decât aveam înainte. În primele două eram oricum la “dietă”. Paştele 2010 a venit la scurt timp după ce m-am oprit din slăbit şi oricum am mâncat cu moderaţie. Ceea ce mi-am propus mi-a ieşit. De fiecare dată. Chiar dacă diferenţa era doar de câteva sute de grame, era mai puţin!
Şi venit-a Crăciunul 2010... De fapt am cam început de pe la Sf. Niculae. “Ia să o las eu mai uşor!”. “Să mănânc şi eu mai mult”. “Să mă simt şi eu sătul”. Nu am mai ţinut cont de nimic. De cât mănânc, la ce oră mănanc, ce şi câte “gustări” luam între mese ... ş.a.m.d.
Ei bine, pe 10 ianuarie m-am trezit că într-o lună ajunsesem de la media de sub-78 kg la minunata greutate de 86.0 kg. Nu se poate! Nu e de acceptat. Hai să dăm iar jos. Dar să o luăm mai uşor. Să-mi fac un program mai permisiv. Mi-a luat cam două luni. Am trecut cu bine de ziua Anei, de a lui tata, de a mea şi a lui mamaie. De o săptămână am reintrat in normalitate. Acolo unde mă simt cel mai bine. Acolo unde-mi este locul. Aşa că, acum, pot spune, cu mândrie: I still got it!
Şi nu-i păcăleală de 1 Aprilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu