luni, 28 martie 2011

1435

Ieri a fost ziua lui mamaie. Mama a scos-o la o plimbare. La mânăstirea Căldăruşani. Că tot le place acolo. Ne-am întâlnit cu toţii. Meli şi Ana au mers cu mamaie şi ai mei. Viorel a venit cu Marlena şi mama ei. Iar eu cu babi, după ce fusesem de dimineaţă la Alina la Bucureşti pentru consult, am ajuns la urmă. La întoarcere ne-am oprit la Corbeanca. La McDonald’s. Ca să o serbăm. A comandat fiecare câte un meniu şi o îngheţată. După ce termin mă uit şi eu de curiozitate pe foaia cu valorile nutriţionale. Oare câte sute de calorii am ingerat? Let’s do the math:

       Crispy Chicken McWrap  ........................ 480
       Cartofi prajiti ............................... 470
       Coca Cola ..................................... 210
       Inghetata cu ciocolata ........................ 275

       Total = 1435 Calorii

1435 ? 1435 ? Mamă! Oare cum distribui restul de 600 până diseară?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu